Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Výběr jazyka

  • cz
  • en
  • de

Obsah

Jednotlivé třídy

Vážení rodiče,
až do odvolání zakázalo Ministerstvo školství osobní přítomnost žáků ve školských zařízeních. Výuka bude proto probíhat v domácím režimu. Je nutné pracovat s dětmi opravdu průběžně, protože pak by větší objem učiva najednou nezvládly. Na webových stránkách třídy budu pravidelně vypisovat učivo, které je třeba doma nastudovat.

 

Učivo do pátku 13.3. (viz. malý notýsek):

Matematika:  PS s. 24 – 25

Čtení: PS ke slabikáři s. 20 – 23

Pr: s. 46 – 47

Aj: procvičování probraného učiva, děti by měly umět pozdravy při příchodu a odchodu,          

     představit se a slovíčka k jednotlivým okruhům (vyslovit, ne napsat)

     školní potřeby: a pen, a pencil, a pencil case, a school bag, a ruler, a book

     hračky: a doll, a car, a train, a plane, a drum, a guitar

     čísla: zero, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

     barvy: red, blue, green, yellow, orange

Děti u sebe nemají pracovní sešit ani učebnici, protože většina cvičení je vázána na poslech učitelského CD. Když budou mít zvládnutá slovíčka, důležitá cvičení pak doděláme v rámci např. Vv.

 

Učivo od 16.3. do 20.3.:

Matematika:  PS s. 26 – 29

Čtení: Slabikář s. 46 - 49

           PS ke slabikáři s. 25, první dva úkoly (s tulipánem, s červený perem)

           písanka s. 6 - 10 (připomeňte dětem natočení sešitu, správné sezení, držení pera palcem a

                                       ukazováčkem, prostředníček pod perem)

Pr: s. 48 – 50

Aj: procvičování slovní zásoby (viz. výše) + barvy: black, white, grey, brown, pink, violet

 

Učivo od 23.3. do 27.3.:

Matematika:  PS s. 30 – 33

                      trénovat +, - do 10 

Čtení: Slabikář s. 50 - 53

           PS ke slabikáři s. 26

           písanka s. 11 - 15 (pohlídat správný sklon písmen podle podložky, natočení sešitu, 

                                         správné sezení, držení pera)

Pr: s. 51- 52

Aj: procvičování slovní zásoby 

 

Učivo od 30.3. do 3.4:

Matematika:  PS s. 34 – 37

                      trénovat +, - do 10 ... zvládnutí je nutné pro další učivo!!! (+,- do 20)

                      https://www.umimematiku.cz/cviceni-scitani-a-odcitani-do-10

Čtení: Slabikář s. 54 - 57

           poskládat H, h z čehokoli doma, vyfotit a poslat :-)

           PS ke slabikáři s. 29

           písanka s. 16 - 20 (pohlídat správný sklon písmen podle podložky, natočení sešitu, 

                                         správné sezení, držení pera)

Pr: s. 53- 54

Aj: pokračovat v procvičování slovní zásoby 

     https://www.umimeanglicky.cz/cviceni-barvy

     nová slovíčka: a hat, a jumper, a shoe, a skirt, a sock, a T-shirt

 

Učivo od 6.4. do 10.4:

Matematika:  PS s. 38 – 41

                      trénovat +, - do 10 ... zvládnutí je nutné pro další učivo!!! (+,- do 20)

                      

Čtení: Slabikář s. 58 - 60

           poskládat B, b z čehokoli doma, vyfotit a poslat :-)

           PS ke slabikáři s. 30 - 31

           písanka s. 21 - 25 (pohlídat správný sklon písmen podle podložky, natočení sešitu, 

                                         správné sezení, držení pera)

Pr: s. 55- 56

Aj: pokračovat v procvičování slovní zásoby 

     https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/?cc=cz&selLanguage=cs

     jednotné a množné číslo: 1 car....2 cars

                                              1 dol....5 dols

     PS s. 20 - 21 (u vybarvování kelímků s barvami nadiktovat):

                                  1 - blue, 2 - pink, 3 - brown, 4 - grey, 5 - orange, 6 - violet 

     

Učivo od 14.4. do 17.4:

Matematika:  PS s. 42 – 44

                      k opakování +, - do 10 je možné využít tyto odkazy:

     http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/vyber-krychle-a-koule

     http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/dopln-scitanec-do-10

     http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/dopln-mensence-do-10 

     http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/pexeso-odcitani-do-10

     https://skolakov.eu/matematika-1-trida/scitani-a-odcitani-do-10     

 

Čtení:  Slabikář s. 61 - 63

           z papírových písmen poskládat slova: domek, pytel, buben.... pak slova napsat a nakreslit 

                                                                             do školního sešitu

           .... ve školních sešitech mezi jednotlivými úkoly vždy vynechat řádek

           písanka s. 26 - 28 (pohlídat správný sklon písmen podle podložky, natočení sešitu, 

                                         správné sezení, držení pera)

           do školního sešitu nadiktovat písmena, která děti napíší psacím písmem:

                     1.   r, H, c, d, b, N, J, i, y, p

                     2.   s, L, u, k, h, R, I, P, m, o

Pr: s. 58

      https://www.skolasnadhledem.cz/game/1484

 

Aj:  procvičování slovní zásoby 

      PS s. 22 - nová slovíčka circle, triangle, square x circles, triangles, squares

                    - dítě "přečte" obrázek a spojí se stejným v 2. sloupci

                                   two circles and one triangle

                                   three squares

                                     two triangles and one square

                                   two squares and one circle

                                   three triangles   

       PS s. 23 - pojmenovat předměty a pak vybarvit podle návodu:

                           a blue pen, a green car, a grey plane, a violet bag, an orange book, a brown 

                           train

 

Učivo od 20.4. do 24.4:

Matematika:  PS s. 45 – 48

                      práce na těchto odkazech: 

         https://www.umimematiku.cz/strilecka-scitani-a-odcitani-do-10?

source=explicitMapGlobal#

         https://www.umimematiku.cz/roboti-scitani-a-odcitani-do-10?source=explicitExercise

         https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-scitani-odcitani-do10-uroven1/1635

         popř.  https://www.umimematiku.cz/sudoku-rozcvicka/1 

    

Čtení - psaní:  

          Slabikář s. 64 - 67 (s. 64...slova v brýlích "zašifrovat" podle délky slabik, ze slabik pod obr. 

                                         složit slova a barevně je vyznačit - vždy 1. slabika na 1.řádku a 2. sla-

                                         bika na 2.řádku atd.)

          úkol k novému písmenku Ž: najděte doma co nejvíc věcí začínajících tímto písmenkem :-)   

          odvážlivci mohou zkusit přiřazování malých tiskacích písmen k velkým (jsou tam ale už

                             všechna)     https://www.gramar.in/cs/test.php?g_idt=5e9c93bcee47e 

          PS ke slabikáři s. 33      

          z papírových písmen poskládat slova: želva, židle, tužka.... pak slova napsat jako dikát

                                                                                                        do školního sešitu

           .... ve školních sešitech mezi jednotlivými úkoly vždy vynechat řádek

           

           písanka s. 29 - 32: kratší slova psát 2-3x (pohlídat správný sklon písmen podle podložky,

                                         natočení sešitu, správné sezení, držení pera)

           do školního sešitu nadiktovat písmena, která děti napíší psacím písmem:

                     v, š, Y, l, r, b, O, j, ů, R

Pr: s. 59 - 60

     

Aj:  procvičování slovní zásoby podle jednotlivých lekcí          

  https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/picturedictionary_01/?cc=cz&selLanguage=cs

      Na web. stránkách jsou v nabídce aktivit  i Stories (příběhy) stejné jako učebnici. Ty jsou fajn 

      a první tři jsme poslouchali a překládali - kdo chce, může si poslechnout.           https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/stories_01/?cc=cz&selLanguage=cs

       PS s. 24 - Find and draw: 1. two triangles, 2. four circles, one square

                       Colour and say: 1. red, 2. white, 3. blue, 4. green, 5. brown, 6. violet

                       Colour and say: děti vybarví podle sebe a pojmenují - kdo nerad vybarvuje, 

                                                       nemusí... udělá jen "fajfku", že obrázek pojmenoval :-)

                       Look and say:  děti předměty spočítají a pojmenují... four books, five pencils, two

                                                 dolls, three cars  

        PS s. 25 (nálepky vzadu PS)

 

 

Učivo od 27.4. do 30.4:

Matematika:  PS s. 49 - 51

                      také i práce na těchto odkazech: 

                           https://www.berneska.cz/scitani-a-odcitani-do-10/

                           https://www.berneska.cz/doplnovani-prikladu-do-10/

                           https://www.berneska.cz/scitani-tri-cisel-do-10/

                           https://www.berneska.cz/pexeso-priklady-se-stejnym-vysledkem-do-10/

    

Čtení - psaní:  

          Slabikář s. 68 - 70

                nezapomenout:  slova v brýlích "zašifrovat" podle délky slabik

                ze slabik pod obr. složit slova a barevně je vyznačit - vždy 1. slabika na 1.řádku a 2. sla-

                                                                                                     bika na 2.řádku 

                slova k procvičení a ve sloupečcích obloučkovat podle slabik

                při psaní (doplňování) slov do vět - vždy všechna písmenka malá , u jmen 1. písmeno 

                                                                         velké 

          PS ke slabikáři s. 37 (v pracovním sešitě nebudeme dělat všechna cvičení)      

          diktát z papírových písmen: ko, há, du, bé, ra, žu, čí

          diktát do školního sešitu: husa, pes, rak, čáp (každé slovo dítě nejdříve řekne po pís-

                                                                                  menkách)    

          písanka s. 33 - 36: kratší slova na s. 35,36 psát 2x 

 

Pr: s. 61

 

Aj:  procvičování slovní zásoby podle jednotlivých lekcí   

       PS s. 26: provedení viz. odkaz

       https://drive.google.com/open?id=1wfjbHkOguXm1S-Ibe3d2oJ-xS8Wop5fj

       PS s. 27

 

 

Učivo od 4.5. do 7.5.:

Matematika:  PS s. 52 - 55

                      také i práce na těchto odkazech: 

                      http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/vyber-krychle-a-kvadry

                      http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/vyber-valce-a-koule

                      http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/pexeso-zakladni-barvy-a-telesa

                         

    Čtení - psaní:  

          Slabikář s. 71 - 73

                děti by neměly zapomenout: 

                slova v brýlích "zašifrovat" podle délky slabik

                ze slabik pod obr. složit slova a barevně je vyznačit - vždy 1. slabika na 1.řádku a 2. sla-

                                                                                                     bika na 2.řádku 

                slova k procvičení a ve sloupečcích obloučkovat podle slabik

                při psaní (doplňování) slov do vět - vždy všechna písmenka malá , u jmen 1. písmeno 

                                                                         velké 

          PS ke slabikáři s. 39 (v pracovním sešitě nebudeme dělat všechna cvičení)      

          složit z papírových písmen: Bára, Luboš, Marek, Petra ... slova by měla mít 1. písmeno vel-  

                                                                                                  ké a ostatní malá = vlastní jména

          diktát do školního sešitu: ž, B, J, Y, h, v, b, c, Š, T

          písanka s. 37 - 39: kratší slova psát 2x

 

          pro zábavu je možné vyzkoušet :-)   

                https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cteni-1-rocnik/pimeno-ch/pismeno-ch5.htm

                https://zsbcupice.cz/hot-potatoes/cteni-1-rocnik/pimeno-ch/pismeno-ch3.htm

 

Pr: s. 62

 

Aj:  procvičování slovní zásoby podle jednotlivých lekcí   

      PS s. 28: výslovnost nových slovíček viz. odkaz                  https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/picturedictionary_01/picturedictionary_01_04?cc=cz&selLanguage=cs

      PS s. 29: vybarvování podle pokynů viz. odkaz

https://drive.google.com/open?id=18SZ7MeaOg5bcWd25yE9EXjMwbrjVfU1q

 

 

Během zítřejšího dne , tj. 11.5., potřebuji předběžně vědět, které děti se budou od 25.5. účastnit vyučování a zda budou mít zájem o stravování. Prosím rodiče, kteří se rozmýšleli, aby mi své rozhodnutí sdělili (pokud tak již neučinili).

 

Učivo od 11.5. do 15.5.:

Matematika:  PS s. 56 - 60

                      také i práce na těchto odkazech: 

                      http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/dopln-ciselnou-radu-1-19

                      http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/dopln-mensence-do-10

                      

Čtení - psaní:  

          Slabikář s. 74 - 77

                děti by neměly zapomenout: 

                slova k procvičení a ve sloupečcích obloučkovat podle slabik

                při psaní (doplňování) slov do vět - vždy všechna písmenka malá , u jmen 1. písmeno 

                                                                         velké 

          PS ke slabikáři s. 42 (v pracovním sešitě nebudeme dělat všechna cvičení)      

          vyřešit hádanky a slova napsat do školního sešitu:

              *  Maličké zvířátko je tahle čiperka, větvičku přeskočí, i když je nevelká.

              *  Malý velký, bílý, černý, svému pánu vždycky věrný. Ocáskem vrtí z radosti, pochutnává

                       si na kosti.

              *  Nejraději za pecí přikrčena líhá, v očích se jí rozsvěcí, když na kořist číhá.

              *  Kdo se dívá do zahrady? Kdo tě hřeje u vody? Kdo tě hlídá s kamarády? Zlatá koule 

                       z oblohy.  

             

          diktát do školního sešitu:  k, H, ou, Au, R, n, ř, S, b, d 

          písanka 3.díl s. 40

                       4. díl s. 1 - 4

 

Pr: s. 63 - 64

 

Aj:  procvičování slovní zásoby podle jednotlivých lekcí   

      PS s. 30:  five red and  blue socks, five black and yellow T-shirts, five pink skirts, five green 

                             and brown jumpers

      PS s. 33:  anglicky spočítat jednotlivé předměty  a anglicky říci, kolik čeho je - nezapomenout

                             na koncovku u množného čísla (např. three rules, five drums....) 

   

 

 

Učivo od 18.5. do 22.5.:

Matematika:  PS s. 61 - 64

                      popř. i práce na tomto odkazu: 

                      http://matematika.hrou.cz/c/1.trida/odcitani-do-20-bez-prechodu-pres-10

                      

Čtení - psaní:  

          * Slabikář s. 78 - 81

               děti by neměly zapomenout:              

               slova v brýlích "zašifrovat" podle délky slabik

               ze slabik pod obr. složit slova a barevně je vyznačit - vždy 1. slabika na 1.řádku a 

                                                  2. slabika na 2.řádku  

               slova k procvičení a ve sloupečcích obloučkovat podle slabik                      

               při psaní slov - vždy všechna písmenka malá , u jmen 1. písmeno velké 

          

          * složit slova z papírových písmen a opsat je do školního sešitu: vrtá, drží, nesl, vrčí

          * diktát do školního sešitu:  ch, L, S, z, ř, e, c, E, P, R

         *  písanka 4. díl s. 5 - 10

 

Pr: s. 65

 

Aj:  procvičování slovní zásoby podle jednotlivých lekcí   

      PS s. 34:  * Find and draw:  a hat, a skirt, a T-shirt (řekněte věc a děti ji najdou v šatníku

                                                        nebo na obrázku v učebnici, na letáku... a nakreslí  (z letáku 

                                                        mohou vystřihnout a nalepit)

                      * Look and say: pojmenují obrázky

                      * Listen and colour:  udělat s opakovaným poslechem

                                   1. nejdříve jen poslouchají cca 2x

                                   2. pak ukázku stopujte po jednotlivých částech a děti zopakují, co slyší 

                                   3. opět ukázku stopujte po jednotlivých částech a děti přeloží, co slyší a 

                                            vybarví příslušný obrázek                                        

            https://drive.google.com/open?id=1gTHyJMAWTEq-rEFiA-QXyGdUwPaQ6olh

                          (three red hats, four green pencils, one yellow sock, two blue pens)

      PS s. 35 

 

 

Prosím o vyplnění dotazníku.

https://docs.google.com/document/d/1QkWSf6z4eBqViECxGqyeQdnM7eqqmqDgTUfqUoI3SUI/edit?usp=sharing

 

 

V pondělí 25.5. si děti převezmu v 7:50 hod. u zadního vchodu. Nezapomeňte s sebou vzít čestné prohlášení. 

 

Pondělí 25.5.

Matematika:  pracovní sešit s. 65

Čtení - psaní:  slabikář s. 82

                       písanka s. 15, 6 řádků